tisdag 6 november 2018

Det finns en romancerecension på gång

Det har gått trögt med romancerecenserandet i år, faktum är att det har bildats en lång kö, men orken och energin har som inte räckt till alla gånger. För ett par år sedan gjorde jag det mycket mer komplicerat att skriva recensionerna, med ett nytt format och en betygsskala. Det är ingenting jag ångrar, men det drog ned tempot för hur många recensioner jag kan skriva och hur ofta jag kan producera några.

Jag har litet dåligt samvete över allt som jag inte hunnit eller orkat ta tag i. Hoppas att jag skall ha ork och energi nog för att producera ytterligare några recensioner i år.

Hur som helst, nu finns det faktiskt en ny romancerecension på gång (och sedan flera andra på kö). Jag kan dock inte säga när den kan vara klar, det återstår ett par av de mer komplicerade partierna att skriva.

Det är i alla fall den här gamla godingen som står närmast på tur.

Mitt exemplar har visserligen ett annat omslag, men som jag inte hittar någon riktigt bra bild på det så får det här duga.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar