fredag 15 september 2017

Förbättring? Det vete katten

När matsmältningssystemet är i olag, är hela systemet i olag. Och när hela systemet är i olag, är dessvärre också sömnen i olag. Sömnbristen börjar bli påtaglig, det är som om jag får stjäla mig till ett par timmars sömn litet här och var när det råkar vara en lugn stund. Och det är inte tillräckligt.

Är så jä*** trött.

I går kväll somnade jag nästan över tangentbordet. Inte för jag hade mycket för det, när magen är i olag blir det ett jäkla springande på damernas. Jag har inte orkat fokusera tillräckligt för att skriva en påbörjad romancerecension. Inte heller har jag kunnat fokusera tillräckligt för att läsa en ny, spännande bok som också skall recenseras.

Och jag har inte orkat jobba på mitt huvudskrivprojekt. Däremot har jag varit inne i mitt paranormala/historiska projekt och skrivit litet ny text i befintliga kapitel. Främst har det gällt att boosta de paranormala inslagen och göra dem kraftfullare, tydligare och bättre dramaturgiskt förankrade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar