fredag 14 juli 2017

Ingen bra dag

Vaknade med fotsmärtor och smärtor i fotled och knä. Samtidigt. Eftersom det innebar att jag fick lägga extra tyngd på käppen hade jag snart nog också ont i axlar och skulderparti. Jag går på värktabletter och gör av förklarliga skäl inte många knop i timmen för närvarande.

Sedan var pendeltåget jag skulle åka med försenat. På grund av den något bisarra anledningen "Personalbrytning".

Jag undrar vad de håller med på på bolaget som kör pendeltågen. Låter inte som en plats där man skulle vilja jobba. Och vad gör facket?

Det inställda pendeltåget ledde till att jag, slut och utsjasad, linkade in på ett seminarium en kvart försenad.
  

Nästa steg mot en riktigt dålig dag var att mitt länge efterlängtade bokpaket med en klassisk Lisa Kleypas från min bokhovleverantör, Bokus, skulle ha anlänt i dag. Och enligt Brings paketservice skulle det ha blivit utdelat/mottaget. Jippieeee... Nej, då.

Det var bara det att var mitt bokpaket än hade blivit utdelat/mottaget, så var det inte i mitt brevinkast.

Efter samtal med Bokus är de nu på spåret för att försöka spåra mitt bokpaket på avvägar. Dessvärre lär jag inte få veta någonting för än tidigast på måndag. Det var den helgläsningen, det.

Som sagt, ingen bra dag.


Och Bring?
Bring back my darlings to me!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar