söndag 19 februari 2017

Nattmackor i vargtimmen

Verkligen nattmackor, har intagits vid ca 03.00 såväl natten till fredagen som natten till söndagen. Tillsammans med smärtstillande tabletter.

Japp, fotsmärtor.
Fy farao för fotsmärtor.

Visserligen är de på tillbakagång men de är ännu inte över för den här gången.

Frustrerande.


På den positiva sidan:

Romanceportalens twitterkonto går riktigt bra. 

Det är snart en månad sedan jag startade det - jag lade faktiskt upp det samma dag som Trump svors in som president. Kändes verkligen som om jag behövde göra någonting som kunde tillföra världen an aning positiv energi. Och det har gått över förväntan. Jag hade varit nöjd - jättenöjd - med femtio följare under den första månaden men har fått närmare hundrafyrtio så här långt.

Jag har lagt upp ett instagramkonto åt Romanceportalen.
Det kommer visserligen inte att ske mycket där för närvarande, min telefon  är inte smart nog. Men platsen är markerad - och en dag har väl till och med jag en smart telefon.

Jag har börjat lägga upp en Facebooksida åt Romanceportalen.
Än så länge finns det väl kanske inte så mycket att se, men det är en början. Alla som är intresserade är givetvis välkomna redan nu.

Eventuellt kommer bokbudgeten faktiskt att tillåta ett bokpaket i slutet av februari.
Det är inte helt säkert, men det ser inte lika omöjligt ut som tidigare, efter incidenten med den sönderbitna tanden i slutet av januari. Hoppas, hoppas, flera favoritförfattare har under vintern/vårvintern utkommit med nya böcker.
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar