lördag 16 mars 2019

Reflexbyte med förhinder

Jag hade tänkt att jag skulle försöka byta ut reflexen som jag har på min väska, en reflex som visserligen fortfarande ger effekt men vars slitna reklamtryck just inte gör någon glad. Speciellt inte med tanke på ironin i hur slitaget reflekterar det blåsväder som verksamheten bakom reklamtrycket har hamnat i nu i vinter.

Visserligen så kan finare ironier locka till leenden men jag hade ändå tänkt, att nu när utrymme i budgeten äntligen fanns, ersätta den med en neutral vit reflex utan vare sig reklamtryck eller någon annan form av tryck eftersom det uppenbarligen slits rätt fort. Min 1177-reflex hade bara hängt med i runt ett år, ändå så ser den så här bedrövlig ut.

Problemet var bara att de reflexer jag hade haft i tanke var slutsålda för säsongen. Jag gör väl ett nytt försök till hösten, till dess får den här hänga med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar