torsdag 6 april 2017

Bokpaket

I dag anlände ett bokpaket från Bokus. Ett mastodont paket, med två sammanslagna ordrar med svensk och engelsk romance och en faktabok på rea för research. Sammanslagna eftersom den första beställningen blivit så försenad att den andra blev klar före den första.

Men den bok jag verkligen sett fram emot - och då får romanceböckerna ursäkta - den om Sundsvallsbranden var inte med. Det var den som försenat den första beställningen så pass, Bokus jobbar vidare med att försöka skaka fram ett ex åt mig.

Jag hoppas verkligen att de lyckas, den här boken är superviktig för ett skrivprojekt jag verkligen brinner för.


Men tillbaka till paketet, ett verkligt mastodontpaket. Enligt aviseringen skulle det väga 2,1 kilo, men jag svär på att det åtminstone vägde sju kilo innan jag burit det från postombudet och hem till min port. Åtta, innan hissen hunnit upp och jag hade låst upp dörren och kunde lägga paketet ifrån mig på byrån i hallen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar