lördag 16 september 2017

Just nu

Uppriktigt, jag vet inte hur mycket mer jag orkar. Systemet är igenbeckat, knappt någonting kommer ut och jag sitter på damernas och ylar ungefär var tjugonde minut. Det gör ont. Att producera.

Får väl se det som en ljusning att jag nu producerar någonting överhuvudtaget, det var flera dagar när allt var fullständigt igenbeckat.

Sömnbristen är också ett problem. Det går inte att sova om man måste ränna på damernas ungefär en gång i kvarten. Och ylar. Huset kommer snart att få rykte om sig att vara hemsökt.

Tror jag sammanlagt lyckat stjäla mig till två timmars sömn i natt. När matsmältningssystemet är i obalans, är livet i obalans.



Kan inte koncentrera mig tillräckligt för att läsa. Har inte orkat fokusera på mitt huvudskrivprojekt men har dock lyckats jobba litet med texten till mitt paranormala/historiska sidoprojekt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar