onsdag 20 september 2017

En sak som kommer att försvinna

Ibland blir det inte som man tänkt sig, även om det verkade logiskt och förnuftigt när det begav sig. Som tur är, är jag inte så stockkonservativ att jag inte kan ändra mig.


När jag utformade betygssystemet för romancerecensionerna delade jag upp böckerna jag avsåg att recensera i kategorierna Romance och Övrigt - vilket kunde vara t ex feelgood, faktaböcker, historiska romaner som inte var direkt romance och dylikt. För den senare kategorin skapade jag också denna speciella logga.




Av olika skäl har det hitintills inte blivit av att recensera någonting annat än romance och i och med att jag nu infört den inledande faktarutan i recensionen har denna uppdelning i olika kategorier kommit att kännas irrelevant eftersom jag helt enkelt kan ange vilket slags bok jag recenserar i faktarutan. Därför kommer jag att skrota den alternativa recensionskategorin och den här loggan kommer inom kort att försvinna från betygssidorna så att dessa blir stilrenare och lättare att överblicka.


Och så var det med det.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar