tisdag 21 februari 2017

Så här i romancebloggtystnaden

Jag vet inte hur det är med er men så här i romancebloggtystnaden har jag drabbats av litet akut Simona Ahrnstedt-abstinens. Så här är ett par somriga videoklipp från YouTube - jag hittade dem när jag letade Simona-klipp att dela på Romanceportalens twitterkonto sedan jag kommit på att det det fanns en del riktigt bra klipp där som jag kunde använda för att sprida kunskap om och väcka intresse för svensk romance.








 
Och det är, får jag väl erkänna, inte bara Simona Ahrnstedt-abstinens. För visst får bilderna en att längta efter ljuvliga sommardagar en dag som denna, när vintern markerat sin regim med en ny omgång läckert snöklädda träd - och därunder snömoddiga, klafsiga vägar?

Vem skulle inte föredra att stå vid Mälarens stränder vid Skokloster eller mitt i ett blommande solrosfält?

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar