söndag 4 september 2016

Det senaste dygnet...

...har i huvudsak bestått av fotsmärtor och trötthet.

Gaa!
Jag börjar bli SÅ trött på det här!

Saknar de där effektiva tabletterna mot värk och inflammation som verkligen gjorde effekt. Men det är som det är, biverkningarna var verkligt otäcka.


Gick kanske litet för mycket i slutet av veckan. Men jag ville så mycket - och varje steg kändes just då som mer än väl värt att ta. Och jag fick vara med om sådana roligheter som Simona Ahrnstedts releasefest och träffa Ninas Corner och Simonas romancetjejgäng.

Och fredagen höll, på sitt sätt, samma tempo. Så långt funkade det. Hyfsat, i alla fall. Fast tvättstugan i går morse blev kanske litet väl mycket. I går kväll kollapsade jag strax efter sju och gick och lade mig. Sedan vaknade jag vid elva och kunde inte somna om utan satt och läste från elva till ett, när jag gjorde ett nytt försök - som uppenbarligen lyckades, för nästa gång jag vaknade var klockan halv sex.

Ett par Ibume-någonting senare börjar jag känna mig någotsånär som en människa igen.



4 kommentarer:

  1. Ajdå, trist med foten- men det var så ROLIGT att du hängde med oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen härligt att träffa ditt romancegäng, så trevliga, och så roligt att prata romance med dem.

      Radera
  2. Svar
    1. Blev betydligt bättre redan under söndagseftermiddagen, Nina. Även om en viss "trötthet" i fötter och fotleder ännu inte helt släppt, så är det nu fullt hanterbart.

      Radera