söndag 18 april 2021

Olika sociala medier passar olika människor

Själv är jag 100 % Twitter!
Det är den sociala media-kanal som passar mig som hand i handske. 

Kanske inte så förvånande, med tanke på att jag gillar att skriva och formulera mig.

Fast det ska inte förnekas att det är angenämare att vara på Twitter nu,
när en viss gapstare till skränfock som - till omvärldens förvåning - lyckades
få sig själv vald till president är portad. 

Inte riktigt lika högljutt.
Inte heller riktigt lika polariserat,
Och kanske inte heller lika faktaresistent.

Jag twittrar om läsande och skrivande,
samt användbara skrivtips
(mina egna och andras),
Romance och Svensk romance,
Historiskt mode,
Historiska händelser,
En och annan arkitektonisk pärla,
Lite kulturhistoria,
samt om livet i stort och i smått

 Om du vill följa mig på Twitter så finner du mig på:
@ElisabetNielse2

 

Vilka sociala media föredrar du själv? 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar